שופיפיי למסעדות

שופיפיי למסעדות

irit frank / August 27, 2021 / Uncategorized / 0 Comments

ההזמנה מוכנה! היתרונות של שופיפיי לתחום המסעדנות

השנים האחרונות הראו לכולנו על החשיבות של להגדיל ראש, להרחיב אופקים ולניצול הזדמנויות מיטבי. כך, למרות שרבים משערים שפלטפורמת הסחר המקוון שופיפיי (shopify) נועדה רק למכירת מוצרים פיזיים או ייעול של מערכי דרופ שיפיניג – והם טועים ובגדול.

אמנם הרוב המכריע של חנויות הממוקמות כיום על הפלטפורמה עוסקות בעיקר במכירת מוצרים פיזיים, אך זה לא מעיד על מוגבלות של הפלטפורמה. 

למעשה, יש בה את כל הרכיבים כדי לסייע לכל בית עסק להמשיך לעבוד מסביב לשעון, תוך ניצול מיטבי של המשאבים, החזר השקעות מהיר והעלאת הסיכויים לשרידות גם בתנאים מורכבים – קרי, מגפה עולמית שנעלה אנשים בבית לחודשים ארוכים והפכה את האינטרנט לאמצעי האולטימטיבי והיחידי להיקשרות עם העולם.

כך, מגפת הקורונה הציגה לכולנו את חשיבות ״הסניף הדיגיטלי״ עבור כל עסק. 

כל עסק שרצה להמשיך ולמכור סחורה, מוצרים ושירותים בזמן המגיפה וגם לאחריה הבין שהוא חייב שיהיה לו ״סניף דיגיטלי״ – כלומר, מערך שמציג באופן נהיר ואסתטי את ההיצע הקיים ומאפשר לעשות הזמנה ולשלם תוך כמה קליקים. וזה מה שעושה כל חנות מקוונת באשר היא – ושופיפיי עושה זאת בצורה טובה במיוחד. 

ממשק שופיפיי הוא פתרון נהדר למסעדות.

  • כמה סיבות בולטות ואולטימטיביות הרלוונטיות לכל סוג בית עסק בתחום המזון וההסעדה:
  • ההקמה של החנות  זולה ופשוטה יחסית לעומת החלופות האחרות. 
  • והצוות שלי ואני יכולים להקים עבורכם חנויות מעוצבות, חדשניות וממירות תוך 10 ימי עבודה. 
  • ניתן למצוא לא מעט תבניות עיצוביות מרשימות שישבו באופן מושלם על כל עסק בתחום המסעדנות. אנו משדרגים ומשנים מעט את התבניות הקיימות כדי להוסיף לה אישיות וייחודיות האופיינית למסעדה שלכם וכן מתאימים אותה לשפה העברית מבחינת כיוון המלל, תוכן השדות והכפתורים, כך שהחנות תראה מושלם ותהיה נוחה מאוד לתפעול. 
  • אפליקציות ייעודיות לתחום המסעדנות – לכל סוג עסק יש צרכים ייחודיים לו. לכן, כאשר אנו בונים חנויות המיועדות למסעדה, אנו משדרגים את החנות באמצעות אפליקציות ותוספים של שופיפיי המקלות על העבודה בתחומכם ונותנת לבעל החנות את כל הכלים לנהל אותה בכמה לחיצות כפתור, תוך חסכון בזמן ואפשרות להיות תמיד עם יד על הדופק.
  • תיוג מוצרים/מנות ואלרגניים – כיום עם המודעות הגוברות לאלרגיות מזון ומגבלות כאלו ואחרות, ניתן לתייג בקלות את המוצרים בחנות שלכם באופן בולט וברור, כגון מוצרים ללא גלוטן, טבעוניים, כשרות ועוד. זה מאפשר גם לסנן את המוצרים, ובכך להקל את ההתנהלות של הלקוח הפוטנציאלי באתר.
  • טיפים – בדיוק כמו במסעדה, אנחנו יכולים לאפשר ללקוחות שלכם להשאיר לכם טיפ גם במסעדה הוירטואלית שלכם. 
  • קופירייטינג ייחודי – בשופיפיי, כמו בפלטפורמות אחרות רבות, ניתן לעשות התאמה של מלל בכל שלבי הרכישה, כך שאתם יכולים להכניס את שפת המותג שלכם לחנות ולחזק את הנוכחות שלכם ברשת.
  • קישוריות נוחה לרשתות החברתיות – ניתן להציג את מוצרי החנות בפייסבוק או באינסטגרם, לקדם באתרים חיצוניים אחרים ועוד.

בשורה התחתונה, העלויות של הקמת ותחזוקת חנות שופיפיי היא הרבה יותר זולה, נגישה ופשוטה מאשר ניהול מסעדה, אך בימים מסוימים היא עשויה להניב לא פחות כשהיא הופכת לחלק בלתי נפרד ממערך הפעילות שלכם. ובמציאות הלא פשוטה של היום, כל בעל עסק נדרש לעשות את כל מה שביכולתו כדי להבטיח את ההכנסה שלו גם בתנאים המורכבים ביותר. המערך של שופיפיי פותח דלתות כה רבות לכל עסק, כולל מסעדות – שכל מי שלא מקים “סניף מקוון” למסעדה שלו עוד היום, עלול להישאר מחר מאחור!