ההזמנה מוכנה! היתרונות של שופיפיי לתחום המסעדנות
השנים האחרונות הראו לכולנו על החשיבות של להגדיל ראש, להרחיב אופקים ולניצול הזדמנויות מיטבי. כך, למרות שרבים משערים שפלטפורמת הסחר המקוון שופיפיי (shopify) נועדה רק למכירת מוצרים פיזיים או ייעול של מערכי דרופ שיפיניג – והם טועים ובגדול.
אמנם הרוב המכריע של חנויות הממוקמות כיום על הפלטפורמה עוסקות בעיקר במכירת מוצרים פיזיים, אך זה לא מעיד על מוגבלות של הפלטפורמה.
למעשה, יש בה את כל הרכיבים כדי לסייע לכל בית עסק להמשיך לעבוד מסביב לשעון, תוך ניצול מיטבי של המשאבים, החזר השקעות מהיר והעלאת הסיכויים לשרידות גם בתנאים מורכבים – קרי, מגפה עולמית שנעלה אנשים בבית לחודשים ארוכים והפכה את האינטרנט לאמצעי האולטימטיבי והיחידי להיקשרות עם העולם.
כך, מגפת הקורונה הציגה לכולנו את חשיבות ״הסניף הדיגיטלי״ עבור כל עסק.
כל עסק שרצה להמשיך ולמכור סחורה, מוצרים ושירותים בזמן המגיפה וגם לאחריה הבין שהוא חייב שיהיה לו ״סניף דיגיטלי״ – כלומר, מערך שמציג באופן נהיר ואסתטי את ההיצע הקיים ומאפשר לעשות הזמנה ולשלם תוך כמה קליקים. וזה מה שעושה כל חנות מקוונת באשר היא – ושופיפיי עושה זאת בצורה טובה במיוחד.
ממשק שופיפיי הוא פתרון נהדר למסעדות.
בשורה התחתונה, העלויות של הקמת ותחזוקת חנות שופיפיי היא הרבה יותר זולה, נגישה ופשוטה מאשר ניהול מסעדה, אך בימים מסוימים היא עשויה להניב לא פחות כשהיא הופכת לחלק בלתי נפרד ממערך הפעילות שלכם. ובמציאות הלא פשוטה של היום, כל בעל עסק נדרש לעשות את כל מה שביכולתו כדי להבטיח את ההכנסה שלו גם בתנאים המורכבים ביותר. המערך של שופיפיי פותח דלתות כה רבות לכל עסק, כולל מסעדות – שכל מי שלא מקים "סניף מקוון" למסעדה שלו עוד היום, עלול להישאר מחר מאחור!