קורס דיגיטלי – נכס דיגיטלי מניב
כל המכירות – אטסי? לא בטוח! שופיפיי כאלטרנטיבה או תוספת לחנות באטסי 9 דוגמאות לחנויות שופיפיי בתחום האסתטיקה והביוטי חנות שופיפיי לעסק קטן שופיפיי למסעדות שופיפיי וסליקה ישראלית חברות שליחויות שעובדות עם חנויות שופיפיי בישראל איך עושים קיצור לינקים בלי להסתבך מה זה שופיפיי קורס דיגיטלי – נכס דיגיטלי מניב 8 האפליקציות הכי שימושיות לשופיפיי איך להתכונן נכון לחג הקניות הישראלי – Shopping IL איך להפוך את חנות השופיפיי לעברית – המדריך המלא המדריך הפרקטי לשיווק מסעדות ובתי קפה בפייסבוק וויקס, שופיפיי או וורדפרס – איזו פלטפורמת מסחר לוקחת ובגדול? המדריך המלא לשיווק משרדי תיווך בפייסבוק איך לשתף קהלים מתוך הפיקסל של פייסבוק המדריך המקוצר למחקר במילים המדריך להתאמת סוג הקמפיין בפייסבוק למטרות שלנו המדד השקט – איך משפיע מדד התדירות על ביצועי הקמפיין שלכם? המדריך לכתיבת דף מכירה ארוך פיצ'ר חדש במערכת הפרסום Facebook Rules איך בונים תוכנית תוכן לעסק קטן – בינוני ?

קורס דיגיטלי – נכס דיגיטלי מניב

irit frank / יוני 7, 2021 / קורסים דיגיטליים / 0 Comments

אם יש דבר אחד שלמדנו במהלך המגפה העולמית שפקדה אותנו, זה שתמיד צריך לחשוב כמה צעדים קדימה. “לא לשים את כל הביצים בסל אחד", כפי שדורש מאיתנו הפתגם הישן והרלוונטי להפליא גם היום.

אחד הדברים שיכול לעשות כל איש מקצוע כבר עכשיו כדי להבטיח את העתיד הפיננסי שלו – זה ליצור מוצר. היתרון הגדול של יצירת מוצרים, הוא העובדה שמשקיעים בו פעם אחת, ואחר כך רק קוצרים את הרווחים.

אך האם זה כל כך פשוט?

לכאורה, כל המידע כבר קיים לנו בראש, כל מה שנותר לנו זה רק לכתוב, לתכנן, לצלם, לארגן, להעלות לפלטפורמה מתאים, לשווק… אופס, אולי זה לא כל כך קל אחרי הכול?

בשורה התחתונה, כדי להפיק קורס דיגיטלי בצורה מקצועית שגם תכסה על העלויות שלו, גם תביא לכם לקוחות ותלמידים חדשים, וגם תנציח את פועלכם, צריך דבר אחד: תכנית.

וגם את הכוחות הנפשיים וההיערכות הפנימית הנדרשים כדי לדבוק בתוכנית זו.

אז אולי זה לא כל כך פשוט כפי שהיינו רוצים, אך שום דבר טוב אינו קל, זו המציאות. עם עזרה קטנה מבחוץ, עדיין תוכלו לצלוח את המשימה בהצלחה.

הרכיבים של קורס דיגיטלי מנצח

קורס דיגיטלי הוא די עולם אחר ממה שעשיתם עד כה. אם היה לכם ניסיון הוראה או הדרכה – זה קרוב לכך, אך עדיין לא בדיוק אותו הדבר, משום שעם קורס דיגיטלי אין לכם פידבק מיידי וצריך להתרגל לדבר מול מצלמה. בנוסף, כדאי לעשות קודם הקלטות ניסיון כדי לוודא שההיגוי שלכם ברור ורהוט ובמידת הצורך – לעבוד על כך.

קורס דיגיטלי מתבסס במהותו על שלושה דברים:

  1. הידע הייחודי של מקים הקורס
  2. הכריזמה האישית שלו
  3. רמת הארגון של החומר בקורס

התחנות בדרך לקורס דיגיטלי

אז מה בעצם צריך כדי לגבש את הקורס המוצלח ביותר בתחום שלכם?

להלן הרשימה:

  • רשימת נושאים בסדר עולה: מבוא, שאלות בסיסיות, שאלות מורכבות, סיכום.
  • בונים "שלד" של כל החלקים באמצעות ראשי פרקים
  • מומלץ לתכנן את כל הקורס בצורת מצגת שתעזור גם לכם וגם ללומדים להתמקד
  • לרכוש ציוד הקלטה – מיקרופון, מצלמה, תאורה
  • להקליט את השיעורים
  • לערוך את הסרטונים – מומלץ ליצור כתוביות לכל החומרים להנגשה מירבית
  • להכין את החומרים הנלווים (קבצים, מסמכים, טבלאות, משימות וכו’)
  • להעלות לפלטפורמות קורסים קיימים או באתר שלכם
  • לקדם את הקורס במדיות השונות על מנת להביא לו רוכשים חדשים ותגובות חיוביות
  • למנף, למנף ושוב פעם – למנף

בכל אחד מהסעיפים יש דברים כאלה ואחרים שיכולים לעורר קשיים ולדרוש סיוע של מומחה כזה או אחר. כדי לחסוך בזמן, תמיד מומלץ לתכנן את התהליך מראש בצורה שתבטיח את הסיום המוצלח של הפרויקט.

הכישורים שתצטרכו לפתח כדי ליצור קורס דיגיטלי

כל אדם הניגש למשימת יצירת קורס דיגיטלי עשוי להיתקל בקשיים הייחודיים לו. יש המתקשים לארגן את הידע הרב הקיים בראשם. הם זקוקים להתנהלות מסוימת ועזרה במשימות ספציפיות. אחרים מרגישים לא בטוחים לפני המצלמה, ודווקא עם סטייליסט שיסייע להם להיראות כפי שהם רואים את עצמם תעזור מאוד להיפתח ולהשתדרג גם לשאר תחומי החיים והעבודה.

כושר ביטוי עצמי, יכולת לקלוע לנקודה בכמה שפחות מילים, יכולת לעורר השראה ולעודד את התלמידים העתידיים שלכם ובאופן כללי – אנרגטיות מדבקת, אלו כישורים שיעזרו לקורס להצליח, ומדובר גם בדברים שניתן לפתח בעצמנו עם קצת מאמץ.

איך שומרים על רלוונטיות?

סיום גיבוש, יצירת והקלטת הקורס זה הליך הדורש מאמצים רבים, מחויבות, עמידה בלוחות זמנים ובקרת איכות קפדנית. אך בכך המסע לא מסתיים. כידוע, כל תחום מתפתח עם הזמן, ובתקופה המודרנית ההתפתחות הזאת נעשית בקצב מהיר ביותר. לכן, על מנת שהקורס ישמור על רלוונטיות לתקופה ארוכה, מומלץ לספק לו עדכונים ותוספות בהמשך. יתר על כן, צריך לקחת זאת בחשבון גם בתכנון הראשוני של הפרויקט, מה שמתאפשר כאשר ההפקה נעשית על ידי צוות נאור בעניין, שישאיר לכם את המרווחים הדרושים בגוף הקורס כדי להעשיר ולהרחיב אותו במידת הצורך.

רוצים להתחיל ליצור את הקורס הדיגיטלי שגם ישמור עליכם ברמה הכלכלית, וגם יהווה ריכוז מרשים ומעורר השראה של כל הניסיון שצברתם עד כה? פנו אלינו עוד היום ויחד נגבש את המתווה שבאמת יעבוד!