איך עושים קיצור לינקים בלי להסתבך
כל המכירות – אטסי? לא בטוח! שופיפיי כאלטרנטיבה או תוספת לחנות באטסי 9 דוגמאות לחנויות שופיפיי בתחום האסתטיקה והביוטי חנות שופיפיי לעסק קטן שופיפיי למסעדות שופיפיי וסליקה ישראלית חברות שליחויות שעובדות עם חנויות שופיפיי בישראל איך עושים קיצור לינקים בלי להסתבך מה זה שופיפיי קורס דיגיטלי – נכס דיגיטלי מניב 8 האפליקציות הכי שימושיות לשופיפיי איך להתכונן נכון לחג הקניות הישראלי – Shopping IL איך להפוך את חנות השופיפיי לעברית – המדריך המלא המדריך הפרקטי לשיווק מסעדות ובתי קפה בפייסבוק וויקס, שופיפיי או וורדפרס – איזו פלטפורמת מסחר לוקחת ובגדול? המדריך המלא לשיווק משרדי תיווך בפייסבוק איך לשתף קהלים מתוך הפיקסל של פייסבוק המדריך המקוצר למחקר במילים המדריך להתאמת סוג הקמפיין בפייסבוק למטרות שלנו המדד השקט – איך משפיע מדד התדירות על ביצועי הקמפיין שלכם? המדריך לכתיבת דף מכירה ארוך פיצ'ר חדש במערכת הפרסום Facebook Rules איך בונים תוכנית תוכן לעסק קטן – בינוני ?

איך עושים קיצור לינקים בלי להסתבך

irit frank / יוני 7, 2021 / אופטימיזציה פרסום בפייסבוק / 0 Comments

לינקים מהווים חלק משמעותי ביותר מכל מאמצי השיווק שלנו, היות ובשורה התחתונה מה שאנחנו צריכים זה לגרום לאנשים להיכנס לאתר, לדף הנחיתה, עמוד ההרשמה וכו’. לכל קמפיין שיווקי יש יעד עם כתובת. ולפעמים הכתובת הזאת היא פשוט ארוכה מדי.

קיצור לינקים – מאין זה הגיע ולאן הולך?

מלכתחילה, הצורך ליצור לינקים קצרים ככל הניתן התעורר כחלק מחוויית השימוש בטוויטר, שם מגבלת התווים גרמה לכולם להיות מאוד ברורים, חדים וגם לחסוך באותיות ככל הניתן, וזה נכון גם עבור הלינקים. אך עם הזמן הסתבר שזה חשוב גם למגוון שימושים אחרים, כגון הדפסת כתובות ספציפיות על חומרים פרסומיים, כך שיש צורך בביצוע קיצור URL שיאפשר לזכור אותו בקלות.

קמפיינים פרסומיים ועל מה הם נופלים

למרות שביטלי הוא כנראה שירות קיצור לינקים הפופולרי והידוע ביותר, לעתים מפרסמים נתקלים בבעיה להעלות קמפיינים ומודעות עם שירות זה. לא תמיד יש הסבר לקפריזות של ענקיות הסושיאל ששולטות בחיינו, אך מה שכן יש – זה אלטרנטיבות!

סוגי שירותים שונים

תחום קיצור לינקים כולל בתוכו כמה וכמה שירותים, חלקם פשוטים יותר או פחות, אחרים בעלי מערכת מעקב מסועפת ואפשרות לרכוש מנוי פרמיום לקבלת גישה לכל הפיצ’רים, למרות שלא תמיד יש בכך צורך.

למעשה, ניתן לחלק את השימוש במקצרי לינקים לשני סוגים עיקריים: שגר ושכח, או אחד לצורכי מעקב.

  1. בסוג הראשון, כל מה שצריך למעשה, זה קישור שיעביר באופן אוטומטי ומהיר ליעד שלכם. בתור בונוס, אפשר לבחור בשירות המאפשר יצירת תת-כתובת ייעודית לבחירתכם (בעוד שברירת המחדל היא קומבינציה רנדומלית של מספרים ו/או אותיות).
  2. בסוג השני, אתם מעוניינים לדעת כמה אנשים לחצו על הקישור, מאיפה הם הגיעו אליו וכו’. בקמפיינים שמושקעים בהם כספים רבים או המהווים קרש קפיצה לשוק חדש ולכן נדרשים להעניק כמה שיותר מידע אודות קהל היעד הפוטנציאלי והתנהגותו – בהחלט כדאי לקבל גישה לכמה שיותר פרטים על ביצועי הלינק המקוצר שלכם.

גזור ושמור – שירותי קיצור לינקים לבחירתכם

  • Bitly – הידוע מכולם
  • Rebrandly – מאפשר מיתוג של הקישור הקצר
  • TinyURL – קישור פשוט, מהיר ואנונימי
  • Be-Ku – שירות בסיסי עם מספר מעקב בסיסי (לינקים נמחקים לאחר שבועיים ללא הקלקה)
  • BL.INK – שירות קיצור לינקים מותאם לעסקים קטנים, כולל מערכת למעקב אחרי התנועה
  • Hyperlink – שירות שגם שולח התראה לטלפון שלכם בכל פעם שמישהו לוחץ על הקישור
  • Shorby – שירות מותאם למשתמשי אינסטגרם

בקיצור, תקצרו, תיהנו ותיבדלו לחיים ארוכים (או לפחות עד פקיעת תוקף הקישור הקצר)!